dinsdag 24 mei 2016

Yessss

Vanmorgen, toen ik wakker werd, zag ik de mail binnenkomen van het Sint Jansdal. Met bibberende benen en kriebels in mijn buik heb ik hem geopend. Je weet tenslotte maar nooit...
Gelukkig was het goed nieuws! Ik ben aangenomen voor de functie van Laborant op de buitenposten. Een flexer, dat wel. Maar hoe dan ook ben ik hier ontzettend blij mee. Hoe het dan in de toekomst gaat, zien we dan wel weer.
Toen ik vijf jaar geleden afscheid nam, hoopte ik al om ooit weer in dienst te komen van het Sint Jansdal. En zie hier!
zoooo leuk, al die reacties op facebook!


Later op de dag kon ik het nog steeds niet echt geloven. Nadat ik nog een paar keer de mail doorgelezen heb geloofde ik het serieus.
Mijn leven maakt rare bochten, maar het komt wel goed.

Nu heb ik net een paar adressen doorgekregen waar ik voor woonruimte en/of andere relevantie informatie terecht kan.
Ook dat zal goedkomen...


Geen opmerkingen: