maandag 30 mei 2016

Nog één keer...

Duiken, bijvoorbeeld. Ellen ging zaterdagmorgen met Carlos duiken. Het was haar liefste wens om nog één keer te duiken. En nu lekker diep. Net als Arjan zit het haar in de genen, denk ik. Want ze doet het zo gemakkelijk. Gaan en genieten, twaalf meter diep en een-en-vijftig minuten onder water. Ooit wil ze ook haar padi halen. En wat ze echt wil, dat krijgt ze ook voor elkaar. Dus op een dag zal ze haar padi vast hebben!



Naar de kapper. Nu ja, hier op Curaçao dan. Flink gekortwiekt, zodat ik straks fatsoenlijk in Nederland aankom...

Kring. Gisteravond hadden we voor de laatste keer kring. We hadden een mooie avond. Rianne had een heerlijke speculaastaart gebakken voor bij de koffie. We kregen spontaan een Sinterklaasgevoel.
Gelukkig was het nog niet de laatste keer dat we bij elkaar zijn, want we hebben nog een afscheidsdag gepland. Dus het afscheid stellen we nog even uit.

Deze week 'mijn' statistieken bijwerken. Morgen al weer de laatste dag van de maand mei. Elke dag vraagt er wel een collega aan me: Wanneer werk je voor het laatst?
Nog ruim twee weken, niet te geloven hoe dichtbij dat al is. Nog maar even wegduwen...

Verder lijkt het weer te veranderen. La Niña komt er aan. Vandaag hebben we een flinke bui gehad, in elk geval hier op Blue Bay. Heel fijn dat de droogte voorbij is! De voorspellingen zijn een tikkeltje... ja, wat zal ik zeggen? Minder zonnig. Voorzichtig uitgedrukt.
Nu is het altijd lastig voorspellen voor een aantal maanden, dus laten we de stand maar achteraf bekijken.
Hoe dan ook, het voelt nu koeler. De douche was erg frisjes, na de regen. En elke dag een buitje is heel goed voor de tuin, zullen we maar denken.
Verder kan ik beter de was op een rekje ophangen en overdekt wegzetten :)

Geen opmerkingen: