dinsdag 9 december 2014

Vooruit...

Er zijn soms ook best dagen dat alles van een leien dakje gaat. Vandaag was zo'n dag. Eerst ben ik met Ellen naar onze vriendin de kinderpsychiater geweest. Was eigenlijk al weer veel te lang geleden, maar ja, eigenlijk ging het ook best goed. Nu werd het wel tijd, want in de aanloop naar het vervolgonderwijs is een nieuw onderzoek wel gewenst. Dus staat Ellen nu op de wachtlijst, wachten op een telefoontje als er plek is.
Voor de medicijnen hoefde er niks te veranderen. Wel meten en wegen. Jammer genoeg waren de gegevens van de vorige keer niet meer te vinden in het systeem, maar we wisten met z'n allen wel dat ze goed gegroeid was... Nog even en dan heeft ze mams ingehaald!
We waren al op tijd aanwezig en we mochten gelijk meekomen. Dat betekende dat we ook op tijd klaar waren. Tijd tussendoor om te tanken, dat kwam mooi uit!
Nadat ik Ellen op school afgeleverd had, moest ik naar de bank. Daar ben ik niet zulke goeie vrienden mee, maar vandaag ging het goed. De nodige papieren laten zien en laten kopiëren. Pasje gekregen, apparaatje voor internetbankieren gekregen. Niet te geloven hoeveel acties er in één keer lukten. Was ik wel een uurtje verder, dat wel.
Daarna naar de Botika voor een lading medicijnen. Die waren niet op voorraad, maar ik was wel gelijk aan de beurt. En ze zetten het klaar voor donderdag. Als ik dan alles meteen mee kan nemen, dan was ook dit weer een geslaagde missie.

Het laatste adres waar ik heen moest was Aqualectra. Het was een beetje misgegaan met de betaling van vorige maand en we kregen een brief. Voor 10 december betalen... Vandaag was het 9! Just in time. Waren we toch bijna afgesloten. Oké, gelijk de rest ook betaald, kunnen we weer even vooruit.

Zowaar, een geslaagde ochtend. Precies op tijd was ik bij Thijs zijn school. Alwaar ik onze naam op de lijst voor het kerstontbijt in kon vullen. Volgende week woensdag hebben ze eerst een Kerstviering ergens in een kerk en daarna op school kerstontbijt. Jammer dat ik dan moet werken. Maar een jug met juice kan ik wel bij school brengen. Lekker makkelijk!
Ellen heeft dan donderdags de kerstviering met kerstontbijt. Vrijdags zijn ze allebei vrij.

Geen opmerkingen: