zaterdag 29 november 2014

we sukkelen door

Nee, het is geen virusje dat je zo weer kwijt bent. Vooral 's morgens kom ik stijf en pijnlijk uit mijn bed. Arjan heeft vooral last van zijn benen, ik ook van mijn handen en ellebogen. Rustig aan doen, ik weet het.
Dus heeft Ard zich vandaag uitgesloofd in huis, terwijl ik in bed lag. Ik prijs mij gelukkig met zo'n handige man.
Theo aan het werk, die vertelde net dat hij gister laat thuis was. Hij was om 5 uur begonnen, tegen 12 uur thuis. En vanmorgen weer om half 7 begonnen, alleen werd hij om 6 uur pas wakker. Normaal gesproken gaat hij er om 5 uur uit, zodat hij alle tijd heeft om zich voor te bereiden op de werkdag. Dat moest dus vanmorgen iets haastiger.
Arjan had zich teruggetrokken in zijn kamer, geen gezeur aan zijn hoofd en zere benen...
Ellen naar de Zeeverkenners, die had daar een hele dag.
En Thijs, die had gelukkig nog geholpen met de afwas!
Vanmiddag zijn we naar de baai geweest. Leek me wel een goed idee, even zwemmen in het zoute water, helpt misschien tegen de jeuk. Alhoewel ik overdag niet veel jeuk voel, dat komt dan weer 's avonds opzetten. Het zeewater voelt zoooo koud. Maar verder was het wel lekker. Zeker om een poos te slapen op een bedje in de zon, waar steeds wat wolken voorbij drijven, zodat je niet te heet wordt. Beetje wind erover heen.
Thijs had nog een mazzeltje. Hij was met Ard in het water toen er een seedoo voorbij kwam met een aardige meneer. Hij mocht 3 rondjes mee, achterop. Het was nog net niet de mooiste dag van z'n leven, maar Thijs vond het geweldig.


goed vasthouden, Thijs!

Geen opmerkingen: