zaterdag 18 oktober 2014

Bandariba

Vandaag had Ard een opdracht bij Caracasbaai. Op Bandariba, dus. Hij moest vlotbouw-materiaal leveren. Maar het eind van het liedje was natuurlijk wel dat hij toch ook moest ondersteunen. Arjan heeft hem weer ondersteunt, die ziet er roodgekleurd uit door een dagje hard werken in de zon.

heel goed kijken: daar zit Arjan te wachten

Ellen was naar de Zeeverkenners en wij (Hermen en Petra, Thijs en ik) zijn gezellig meegegaan naar Caracasbaai, Tugboat, Fort Beekenburg en het Quarantaine-gebouw. Zodoende konden we Ard en Arjan bezig zien, Thijs heeft zich vermaakt in de touwen (tot het hem verboden werd door een beveiligsmannetje).




Na een opfrisbeurt thuis, zijn Petra en ik nog naar Zuikertuintje geweest. Even laten zien dat we hier ook meer Europese winkels hebben. Ook heb ik "mijn" ziekenhuis laten zien, we waren toch in de buurt... En tot slot hebben we pizza gehaald bij de Domino's (gesponsord door opa en oma Vreugdenhil).

Hermen en Petra hebben het boek "Tula" al gelezen, vanavond dus de film gekeken met z'n allen. Bij de meest spannende stukjes liep Thijs toevallig even naar de wc... Nu is hij naar bed. Met een melatonine achter de kiezen. Want eigenlijk is het helemaal geen film voor onder de 16. Maar goed, hij wilde het zelf. "Ik weet best wel dat het nep-bloed is!"

Nu wordt er door de meest sportieve mensen van de familie nog een nachtelijke duik genomen in de zee. Ze vonden het niet erg dat ik thuis bleef :)

Geen opmerkingen: