zondag 13 juli 2014

Meevallers

Vandaag kreeg ik een mail van Beamworks. Via hen zou ik een presentatie voor de kerkdienst kunnen maken. Eerst heb ik een demo uitgeprobeerd. Ik heb nog wel wat vragen, onder andere of ik ook Opwekking kan invoegen. Als dat niet kan schiet ik er niet zo veel mee op. Verder vind ik het zelf wel een goed programma. Maar ik hou voorlopig nog even een slag om de arm...

En de volgende meevaller is meer voor onze vorige gasten. Een van de mannen was zijn trouwring op het strand verloren. Arjan is nog wel op zoek geweest met de metaaldetector, maar kon hem niet vinden. Stond er vanmiddag een berichtje op fb dat er een trouwring gevonden is bij de baai. Wow, dat is echt een meevaller! En zo snel al. Want het is een week of 2 geleden gebeurd. We hebben het heuglijke nieuws gelijk doorgemaild.

Morgen gaan we de Christoffel beklimmen. Vooral Thijs wilde dit al 3 jaar lang. Elke vakantie kwam het weer ter sprake en aldoor was er wel een reden waarom het niet kon. Dus hadden we vorige week al een dag gepland. Eens zien of we er allemaal bovenop kunnen komen. Theo wilde ook graag mee, en laat hij nou juist morgen vrij zijn. Dan begint zijn nieuwe rooster, dat hij gister kreeg. Ook een meevallertje voor hem.

Geen opmerkingen: