dinsdag 8 juli 2014

de grote wisseltruc

Toen onze gasten vandaag weer vertrokken waren naar Nederland, hebben we even in rap tempo de bezem door het appartement gehaald. Zodat Marthe en Rieke er in konden. Die waren helemaal happy met hun eigen onderkomen. Een lekker stel!

En omdat we toch aan het schuiven en ruimen waren, hebben we gelijk de boel omgegooid: Thijs heeft nu Theo zijn kamer en Theo die van Thijs. Theo sliep de laatste week bij Arjan, maar daar is ook (bijna) alles weer opgeruimd, zodat Arjan zijn eigen plekkie terug heeft. Alleen het matras moet nog teruggebracht naar waar het hoort.
O, die Thijs, die is zo verschrikkelijk gelukkig met zijn "nieuwe" kamer.
We hebben nog niet alles over-verhuisd van Thijs en Theo, dat moet later deze week nog. Maar vast niet morgen, want dan wil iedereen voetbal kijken.
nog steeds Jip en Janneke op zijn bed...

een echte Vreugdenhil om te zien...

Ellen had al weer een nieuw vriendinnetje gevonden bij de baai. Deze keer een Nederlands meisje dat hier 3 weken met vakantie is. Ze mocht er gelijk al blijven eten. Die Ellen, wat weer een mazzel. Ze gaan het vast gezellige hebben, de komende weken.

Nu is Theo bang dat hij zijn wekker niet hoort, want die ligt niet vlak naast zijn bed. Moet ik morgen in de gaten houden of hij al wel uit bed is! Haha, ik denk het wel, want als het moet is hij altijd op tijd. Maar ik zal het eerst checken als ik uit mijn bed kom. Voordat ik thee ga zetten... Want wij tweeën zijn de vroege vogels op dit moment.

Geen opmerkingen: