woensdag 9 april 2014

Verjaardag Theo

Wat vliegt de tijd voorbij. 18 jaar geleden dat we met de ambulance naar Waalwijk gingen, vanuit Genderen. En dat Theo 's middags om 5 voor 3 geboren werd. Daar hadden we het ziekenhuis wel voor nodig...

En nu werd hij 18 jaar. Staat aan het begin van een nieuwe fase in zijn leven. Wij dus ook, trouwens. Erg leuk, maar ook wel een beetje spannend.

Vandaag was een gezellige dag. Theo was blij met zijn cadeau: een dartboard. En een tangle (ff googlen). Verder mag hij zaterdag een schildpad uitzoeken, waar dan ook een afrastering voor gemaakt moet worden. Dit wilde hij al een tijdje heel erg graag. Aangezien de skeelers toch niet lukten, hier op Curaçao, was dit een leuk alternatief.

Vanmiddag kwamen de dames Bolhuis langs ter verhoging van de feestvreugde, samen met hun vader. Want hun moeder lag plat vanwege een bezoek aan de tandarts. Daarna kwam Kirsten, die bleef eten, en ook Herman en Anja hadden wel zin in een break van de week. En zo werd het een gezellige boel tijdens het eten.
We hebben vooral erg gelachen toen Anja de blauwe kleurstof uitprobeerde, voor het ijs. Het was geen succes. Maar het ijs was wel lekker met slagroom! Extra lekker omdat we dat nooit hebben...

O ja, ik heb een evaluatiegesprek gehad. Want mijn eerste jaar bij het ziekenhuis zit er bijna op. We hebben een goed gesprek gehad, erg positief. Heerlijk! Zij zijn blij met mij, ik ben blij dat ik daar mag werken. Zo doorgaan dan maar.



Geen opmerkingen: