woensdag 26 maart 2014

Ayo, tot gauw!

Helaas is er al weer een eind gekomen aan de logeerpartij van Harm en Joke, Henk en Bieuwkje. Vanmiddag hebben Ellen en ik ze uitgezwaaid op Hato. Harm en Henk hebben vanmorgen nog geprobeerd om een paar lionfishes te vangen, maar dat is niet gelukt. Jammer, had ik best zin in gehad.
Ard is tussen de middag even thuis geweest om onze gasten een goeie reis toe te wensen. En Ellen en ik zijn dus mee gegaan naar Hato. Thijs twijfelde nog even of hij ook mee zou gaan, maar de afkeer van afscheid op Hato is te groot. Een goed teken, het was dus erg gezellig.
De rij voor de incheckbalies was mega. Maar daardoor was er nog wel tijd om na het inchecken nog even een frozen cappuccino te drinken.
Toch leuk om dan te kunnen zeggen: tot gauw! Eind april... Tenminste, als KLM mijn naam nog veranderd krijgt, want op het e-ticket staan nu: Vreugdenhil ev Koops. Dombo's, niet goed op mijn paspoort gekeken. Wat een geluk dat ik zelf zo op de details ben, want Ard had het ook niet gezien. Die had trouwens ook niet gezien dat er 19 april stond, in plaats van 17 april. Helaas, zo wordt mijn verblijf in Nederland even met 2 dagen ingekort. Grr.

Morgen lekker een dagje thuis. En als het goed is ben ik volgende week ook de dinsdag weer vrij. Tijd om achterstallige dingen weg te werken. Administratie enzo. Daar heb ik ook geen hekel aan, maar het kost wel tijd. Verder zal ik maar eens achter een nieuwe gasfles aan gaan, want de tweede moet al weer een eindje leeg zijn. Met de eerste grote hebben we 4,5 maanden gedaan. Toch iets minder dan ik had verwacht. Gasoven en stoofpotjes, dat neemt wel behoorlijk gas.

Geen opmerkingen: